Jeugdmusical Esther

Dit bericht is verlopen op 2018-01-28

Eerder heeft u kunnen lezen van onze jeugdmusical Esther. Esther is een coproductie van de Dorpskerk en De Ark. Dit prachtige verhaal gaat over een heel gewoon meisje dat verkozen wordt tot koningin. De musical wordt gespeeld door jongeren, maar is voor alle leeftijden boeiend.

De uitvoeringen worden gehouden op 27 en 28 januari. Kaartjes zijn gratis en nu al te reserveren via ons emailadres dagboekvanesther@hotmail.com. Wees er op tijd bij, want het gaat hard!

In de afgelopen maanden is er hard gewerkt: er zijn audities gehouden, de repetities zijn gestart, de eerste liedjes geoefend. Natuurlijk zijn er ook al solo’s gezongen en we kunnen u verklappen dat dat al heel goed gaat. Niet alleen de kinderen zijn enthousiast, er zijn inmiddels ook veel volwassenen te hulp geschoten. Elke vrijdag staat er wat te drinken en te eten klaar, er wordt gewerkt aan kleding en decor, er worden sponsors gezocht en er is een prachtig logo gemaakt.

Natuurlijk worden er bij dit soort uitvoeringen behoorlijke kosten gemaakt. We zijn blij dat de gezamenlijke kerkenraden garant willen staan, maar we zullen er alles aan doen om de kosten te minimaliseren. Zo wordt er een collecte bij de uitgang gehouden ter bestrijding van de onkosten.We hopen dat de opbrengst “niet rinkelt, maar ritselt!”

U kunt ons helpen: tijdens de pauzes verkopen we taart en cake. De opbrengst is om de onkosten te verminderen. Wilt u een taart of cake voor ons bakken? Geef het door als u ons ziet. Uiteraard kunt u ook hiervoor ons emailadres gebruiken.

Cast van Esther

Marjolijn van der Hoek, Jaco van Elst, Jeroen Meijburg, Marijke Olsthoorn, Riette Joosse, Marloes Rodenburg, Corien Hoogerbrugge en Mariette Zeillemaker

dagboekvanesther@hotmail.com

Wilt u op de hoogte blijven van de vorderingen wordt dan lid van onze facebook https://www.facebook.com/KindermusicalEsther/