Kerkenraadsverslag 26 oktober 2017

Dit bericht is verlopen op 2018-04-14

Opening

Hans Koster opent met een gebed.

Ondertekening belijdenisgeschriften

Roelof Toering (ouderling/kerkrentmeester) en Dennis Koops (diaken) ondertekenen de belijdenisgeschriften in het daarvoor ingestelde boekje sinds 1961.

Censura Morum

In groepjes van 4 wordt over de persoonlijke beleving rondom het Avondmaal gesproken.

Jeugdraad

Patrick de Schepper is de nieuwe jeugdwerker en Johan Lankhaar de nieuwe penningmeester.

D.m.v. de mail en een app is nu ook een goed contact met de jeugd en de ouders mogelijk.

Elke 2e zondag van de maand is er Church4you in het Honk. Church4fou is een samengaan van de kindercatechese en de jeugdkerk, doelgroep 12-16 jarigen.

Beleidsplan CvK

Het is een mooi, overzichtelijk plan. Het geeft een goed beeld wat er gedaan wordt en door

wie en welke plannen er zijn t.a.v. de Ark. (Voor meer informatie verwijs ik u naar Rondom de Ark

van 24 november 2017 en de tekst op de website)

Kerkenraadsdag 11 november 2017

Het onderwerp van de kerkenraadsdag is: in- en externe communicatie. De uitkomsten van de kerkenraadsdag zullen worden verwerkt in het op te stellen beleidsplan 2018-2025.

Voorts

• In 2018 wordt er een koepel vernieuwd
  • Nagegaan zal worden of er een gedrukte adressenlijst kan worden gemaakt (LvdB)

Sluiting

Henk Seldenthuis leest een stukje ui een boekje van Henri Nouwen en sluit af met gebed.

Janny Korevaar, scriba