Leerhuizen De Ark en de Dorpskerk

Dit bericht is verlopen op 2018-10-22

Vanaf september organiseren we een aantal leerhuizen.

• Ds. Gerie Stougie en ds. Antoinette van der Wel plannen een leerhuis over enkele grote theologen in de geschiedenis. In dit leerhuis is zowel aandacht voor de theoloog en zijn/haar biografie, als voor de teksten die zijn geschreven. We nemen u mee in hun wereld en dagen u uit zelf een tekst te lezen. Vanaf september komen de data in de kerkbladen en op de websites.
  • Ds. Regina Davelaar en ds. Antoinette van der Wel bereiden een bijbelkring van vijf avonden voor over de psalmen. Troost, vertwijfeling, boosheid en vertrouwen, alle menselijke emoties zijn terug te vinden in de psalmen. In vijf avonden stellen we vijf verschillende psalmen aan de orde. Houd voor de data de websites en de kerkbladen in de gaten
  • Theology on tap! Ooit theologen van diverse pluimages het hemd van het lijf willen vragen? We bereiden als collegae deze avond voor, een avond waar we onder het genot van een drankje alle vragen zullen proberen te beantwoorden die u hebt. Houd de websites in de gaten voor de datum!