Musical het Pakhuis Uitvoering 13 en 14 april 2019

Dit bericht is verlopen op 2019-03-14

Terwijl de repetities nog volop gaande zijn, komt de uitvoering steeds dichter bij. Op zaterdag 13 april om 19.30 uur en op zondag 14 april om 19.00 uur bent u welkom in Het Pakhuis. De musical, volledig geschreven door enkele leden van onze gemeente, belooft een mooi spektakel te worden! Een actueel onderwerp, mooie verhaallijnen, doorspekt met veel humor. Met live koor en band. Enthousiast werken we met ons allen aan de voorbereidingen. Op de foto’s ziet u een koorrepetitie, en natuurlijk onze hoofdrolspelers Anna en Olivier.

Inderdaad, het bouwproject staat op dit moment nog in de steigers: we zijn nog niet klaar. Maar uiteraard zetten we alles op alles om te zorgen dat u van het resultaat kunt genieten. Terwijl wij nog even verder bouwen, zorgt u natuurlijk dat u een plekje bemachtigt. De toegang is gratis, maar een toegangskaart is wel nodig. Vanaf 24 maart zijn kaarten verkrijgbaar: op zondagochtend na de kerkdienst, via deelnemers aan de musical, of via e-mail op onderstaand mailadres.

U kunt ons ook helpen: we zoeken spullen (te leen, u krijgt het natuurlijk terug). En bovenal zoeken we hulp rond de uitvoering. Dus heeft u even tijd? We horen het graag, dank alvast!

GEVRAAGD SPULLEN TE LEEN

voor de uitvoering van het "Pakhuis":

WAT HEBBEN WE NODIG?

- Accubak of aquarium

- Water pompje uit aquarium of klein waterfonteintje

- Picknick bank

- Microscoop

- Reageerbuisjes

- Toeter o.i.d.

GEVRAAGD MENSEN

WIE HEBBEN WE WANNEER NODIG?

Schilders:

Wie wil begin april een middagje helpen verven aan de decor panelen o.l.v. Kati Elshout?

Mensen met Pit:

Wie wil helpen sjouwen op donderdagavond 11 april en/of bij het afbouwen na afloop zondag 14 april?

Mensen die tot 10 kunnen tellen:

Wie wil helpen met de kaart verkoop, op de zondagen na de kerkdienst:

24 maart, 31 maart of 7 april?

Bartypes die graag voor anderen zorgen:

Wie wil helpen bij de catering:

In de pauze zaterdag avond 13 april?

In de pauze op zondag 14 april?

Ook

Technicizijn nog steeds van harte welkom

voor bijstand bij het Licht Geluid of de Beamer.

Je kunt je melden bij:

musical@kerk-de-ark.nlof bij leden van Projectgroep het Pakhuis