Team Kruispunt bij Wel- Kom!

Dit bericht is verlopen op 2018-02-03

In ontmoetingscentrum Wel-Kom! is, de naam zegt het al, iedereen welkom. Elke dag van negen tot twaalf en van één tot vijf kan iedereen vrij inlopen die zin heeft in een praatje en wat gezelligheid. Elke vrijdagmorgen zorgen de medewerkers van team Kruispunt voor de ontvangst van de bezoekers. Dit team wordt gevormd door vrijwilligers van verschillende kerken in Berkel en Rodenrijs.

Op de eerste vrijdag van de maand organiseren wij een Lunch en Meer. Dat stukje 'en Meer' staat voor onze identiteit. Dit vullen we in met een praatje voor het eten, waarbij we vaak aanknopen bij de periode in het kerkelijk jaar. Tijdens de gezellige maaltijd is er tijd om met elkaar in gesprek te gaan of samen te zingen.

Eén van de gasten vertelt: “We wonen bij elkaar op de gang in dezelfde flat en komen hier samen naartoe”. Een andere gast zegt: “Als ik moest kiezen, dan kom ik liever naar Wel-Kom! Het is hier gezelliger dan in mijn eentje thuis!”

Bent u nieuwsgierig geworden en wilt u ook eens mee-eten, schroom dan niet en kom gewoon eens langs:

Wel-Kom! ds. van Koetsveldstraat 3, Berkel en Rodenrijs.

Wij zijn ook nog op zoek naar vrijwilligers die willen meehelpen bij de inloop of de lunch. Heb jij zin om dit mooie werk te coördineren of wil je liever als helpende hand meedoen? Laat dat dan weten aan

Ria Nederveen ( 010 5116149 of rianederveen@hotmail.com )

Namens het team Kruispunt,

Corrie Hordijk en Leny van den Beukel.