Uitnodiging gemeenteberaad 7 mei

Dit bericht is verlopen op 2019-05-07

U bent van harte uitgenodigd om aanwezig te zijn bij het gemeenteberaad, dat op dinsdag 7 mei wordt gehouden.

Een belangrijk deel van die avond zal in het teken staan van invulling van de vacature die is ontstaan na het vertrek van ds. Regina Davelaar. Bij het nadenken over het profiel voor deze vacature heeft de kerkenraad zich bezonnen op de ontwikkelingen in en rond De Ark, en de toekomst van onze kerk, onze gemeente.

De musical die is uitgevoerd, gaat over ditzelfde thema: de toekomst van de kerk. Tijdens het gemeenteberaad willen we graag met u, met elkaar hierover in gesprek. Om u voor te kunnen bereiden op deze avond, kunt u vanaf vandaag stukken ter voorbereiding ontvangen. Stuur een e-mail met uw verzoek naar scriba@kerk-de-ark.nl Beschikt u niet over e-mail meldt u dan even bij onze scriba.

U begrijpt, 7 mei is een belangrijk moment voor onze gemeente, voor ieder van ons, jong en oud. Houdt u daarom deze avond gereserveerd?

Janny Korevaar, scriba