Kerstconcert met Berget Lewis en Zo! Gospel Choir

Dorpskerk
Kerksingel 1
Berkel en Rodenrijs

Op maandag 17 december a.s. organiseert stichting Vrienden van de Dorpskerk Berkel en Rodenrijs haar tiende kerstconcert. Een jubileum dus en dat vieren we met een spectaculair programma met BERGET LEWIS en Zo! Gospel Choir. Pure topkwaliteit van vaderlandse bodem en de mooiste kerstklassiekers, kwetsbaar, vol bezieling, maar ook swingend en dynamisch. Het belooft een fantastisch jubileumconcert te worden waar de vonken van afspatten.

De kerkdeuren gaan open om 19.15 uur. Na het concert is er vanzelfsprekend weer de traditionele “After Party” op het Kerkplein.

Verdere informatie

Contact informatie

De kaarten kosten € 22,50 p.p. (incl. programmaboekje en After Party) en zijn vanaf woensdag 17 oktober a.s. :

- verkrijgbaar bij Boekhandel Janneke, Kerkstraat 29, Berkel en Rodenrijs;

- te bestellen middels een e-mail naar vriendendorpskerkberkel@hotmail.com o.v.v. naam en adres. Na ontvangst van uw betaling + € 2,00 reserveringskosten (per reservering, ongeacht het aantal kaarten) op rekeningnr. NL67RABO0153722606 t.n.v. stichting Vrienden van de Dorpskerk Berkel en Rodenrijs, o.v.v. kerstconcert, ontvangt u per e-mail een bevestiging. De kaarten liggen dan op de avond van het concert voor u klaar in de kerk. Let op: als binnen een week na aanmelding het verschuldigde bedrag nog niet is ontvangen komt uw reservering automatisch te vervallen!!