18 december optreden De Kast met Syb van der Ploeg en Iris Kroes in de Dorpskerk

Dit bericht is verlopen op 2017-12-19

De Kast

Op maandag 18 december a.s. om 20.00 uur organiseert de stichting Vrienden van de Dorpskerk Berkel en Rodenrijs voor de 9e keer het jaarlijkse Christmas & Friends Kerstconcert bij Kaarslicht in de Dorpskerk, Kerksingel 1 in Berkel en Rodenrijs.

Dit keer een optreden van De Kast samen met harpiste en zangeres Iris Kroes. Dat wordt muzikaal genieten.

Kaartverkoop De kaarten kosten € 22,50 p.p. (inclusief programmaboekje en After Party) en zijn vanaf woensdag 18 oktober a.s. :

- verkrijgbaar bij Boekhandel Janneke, Kerkstraat 29, Berkel en Rodenrijs;

- te bestellen door een e-mail te sturen naar vriendendorpskerkberkel@hotmail.com met vermelding van uw naam, adres en het aantal kaarten. Na ontvangst van uw betaling + € 2,00 reserveringskosten (per reservering, dus ongeacht het aantal kaarten) op rekeningnr. NL67RABO0153722606 t.n.v. stichting Vrienden van de Dorpskerk Berkel en Rodenrijs, o.v.v. kerstconcert, ontvangt u per e-mail een bevestiging. De kaarten liggen dan op de avond van het concert voor u klaar in de kerk. Let op: als de stichting binnen een week na aanmelding het verschuldigde bedrag nog niet heeft ontvangen komt uw reservering automatisch te vervallen!!

- indien voorradig, voor aanvang van het concert in de kerk. Gezien de te verwachten belangstelling – in voorgaande jaren was het concert in twee weken uitverkocht – wordt aangeraden niet te lang te wachten met het bestellen/kopen van kaarten, want op = op!