Kerk op schoot

kos

"Kerk op schoot" is een korte viering voor alle kinderen van 0 tot en met 4 jaar, samen met hun mama, papa, opa en/of oma. We vertellen samen met Dominee Beer een bijbelverhaal in korte, simpele woorden en combineren dat met aansprekende liedjes en een leuke activiteit om het verhaal echt te ervaren. Zo beleven jonge kinderen met al hun zintuigen het bijbelverhaal en maken ze op een speelse manier kennis met de kerk.

Oudere broers en zussen (vanaf 5 jaar) zijn ook welkom. Als u 3 dagen voor de viering een mailtje stuurt naar kos@kerk-de-ark.nl, wordt opvang geregeld.

Kinderen beleven met al hun zintuigen het bijbelverhaal.

Kerk op schoot vindt 4x per jaar plaats op zondagochtend van 11.30-12.00 uur in de kerkzaal van De Ark. De specifieke data van dit jaar, vindt u in de activiteitenkalender op deze website.

Online diensten kan je opvragen via www.kerk-de-ark.nl/de-ark-in-beeld

kos@kerk-de-ark.nl