Kerk en Gemeente - Nieuws & Artikelen

Hieronder zie je een overzicht van actuele nieuwsberichten en artikelen gerelateerd aan het onderwerp Kerk en Gemeente. Klik hier voor alle nieuwsberichten en artikelen

Communiqué - Informatie voor het gemeenteberaad

De informatie voor het gemeenteberaad op 23 mei a.s. is beschikbaar. Het Groeidocument, zoals we dat noemen, is ook letterlijk gegroeid: met een basisdocument hebben we de afgelopen kerkenraadsvergaderingen gewerkt en elke vergadering kwam er iets bij. Nieuwe informatie, veranderde inzichten, uitgebreidere documentatie van de externe partijen die onderzoek voor ons deden.

Zo groeide het document tot wat het nu is: een uitgebreide versie die de informatie levert waarmee jullie je kunnen voorbereiden op het gemeenteberaad over de toekomst van De Ark.