Zondag 30 september

zondag 30 september 2018 - 10:00 uur
Wie hoort erbij?
Naam van de zondag / Kleur
Tweede zondag van de herfst. Kleur: groen
Orde van dienst
Lezing

Marcus 9, 38-50
De leerlingen zien iemand die geesten uitdrijft in Jezus’ naam, maar hij hoort niet bij hen. Kan dat dan wel? Dat een buitenstaander deze dingen doet? Wanneer hoor je eigenlijk bij Jezus? Zelf maakt hij een eenvoudige opmerking: wie niet tegen ons is, is voor ons. Maar wat betekent dat nu eigenlijk? Wanneer hoor je erbij?

Bij de dienst

Vandaag sluiten John Luijt en Inez Houwen hun periode als diaken af. We zijn blij en dankbaar voor wat ze in de afgelopen jaren hebben betekend voor de diakonie. Tegelijkertijd spreken we onze dankbaarheid uit voor Alex Landman, die vele jaren als organist onze gemeentezang begeleidde en de vaste organist was van de cantorij. Helaas is hij niet meer in staat om ons voor te gaan bij de gemeentezang. We zullen zijn bevlogenheid missen. Vanmorgen willen we hen alle drie hartelijk in het zonnetje zetten.

Collecten

Kerkenwerk, Onderhoud De Ark