De Ark is voorlopig elke zondag open van 11.00 tot 13.00 uur.

Dit bericht is verlopen op 2020-06-21

Zoals de laatste weken gebruikelijk, is De Ark de komende zondagen 21 en 28 juni open van 11.00 tot 13.00 uur voor bezinning, of voor het aansteken van een kaarsje.

De kaarsjes kunnen we nog steeds aansteken bij het kruis. Het kruis blijft de komende tijd in de kerk staan. Midden tussen het puin en de stenen staat het kruis symbool voor het gemis dat we in deze periode ervaren: we missen elkaar, we missen ons werk, school en kerk, en we missen een centrale plek waar onze gebeden bij elkaar komen.

U kunt dus zondags tussen 11 en 13 uur even langskomen voor bezinning en om een kaarsje aan te steken. Natuurlijk houden we ons aan alle coronarichtlijnen, geven we elkaar geen hand en zorgen we ervoor dat niemand de ander in de weg loopt. Met een goede looproute in de kerk is dat prima te doen.

U bent van harte welkom, we zien u graag in De Ark!

De liturgiecommissie