De inventarisatie

Als begeleidingsteam willen we graag weten wat we als gemeente belangrijk vinden. We gaan hiervoor als gemeenteleden met elkaar in gesprek. We luisteren naar en vertellen elkaar over onderwerpen als je geloof, gemeentezijn, beelden van de toekomst en wat we in onze kerk kunnen verbeteren. Kortom, hoe willen wij in de komende jaren kerk zijn.

In Nieuwsflits 2 van komende zondag word je geïnformeerd op welke wijze we dat gaan doen. (Je kunt deze nieuwsflits inmiddels hier bekijken).

Het begeleidingsteam heeft de afgelopen weken hard gewerkt aan het voorbereiden van gesprekken. Alles is nu gereed: de inkopen, ontwerpen van de layout voor het drukwerk, drukken van materiaal door onze Ark-drukkerij. De ouderlingen en wijkteamleden staan klaar om de verrassing bij jullie thuis te brengen.

De periode half mei tot eind juni gebruiken we om de gesprekken met elkaar te voeren, en we vertrouwen erop dat velen van jullie meedoen, ondanks dat we nog steeds beperkte mogelijkheden hebben.

In de nieuwsbrief van vorige week hebben jullie d.m.v. een link een korte enquête in kunnen vullen over de start van het project.  Heb je dat nog niet gedaan, dan vragen we jou en je huisgenoten dit nog te doen via de link https://forms.gle/cZVpviUdePxW6Qdv9 Het kost je maximaal 30 seconden.

Mocht je vragen of opmerkingen hebben over het project “Een Levende Gemeente Beweegt”, stuur deze dan naar ProjectELGB@kerk-de-ark.nl

Wil je nog eens teruglezen wat er geschreven is over het project “Een Levende Gemeente Beweegt” of wil je Nieuwsflits 1 terugzien? Op de website van De Ark kan je alles terugvinden.

Met groet,

Namens het begeleidingsteam,