Kledingactie Oude Noorden voorjaar 2018

apr
maandag 9 april 2018 - 19:00

De Ark

De diaconie vraagt of u niet meer gebruikte kleding, linnengoed, speelgoed en schoenen wilt inleveren voor het Wijkpastoraat Het Oude Noorden in Rotterdam.

Na een kleine opleving van de winter, dankzij een “Russische beer” lijkt het erop dat de winterkleren nu echt de kast in kunnen. Tijd dus om de zomergaderobe eens goed te bekijken. En dus ook tijd voor de voorjaarskledinginzameling voor het Wijkpastoraat Het Oude Noorden in Rotterdam.
De diaconie van de Gereformeerde Kerk van Berkel en Rodenrijs en Bergschenhoek nodigt u uit om uw niet meer gebruikte, passende of anderszins overtollige kleding in te komen leveren. Daarnaast kunnen ook linnengoed, speelgoed en schoenen worden ingeleverd.
Deze kleding en andere spullen zijn vaak nog goed bruikbaar voor die mensen in Rotterdam die leven op of onder het bestaansminimum.

Op maandag 9 april is er weer de gelegenheid (van 19.00 uur tot 21.00 uur) om uw spullen in te leveren in De Ark. De diaconie is dan aanwezig om deze kleding in ontvangst te nemen.
Wilt u de in te leveren spullen, uiteraard schoon en heel, verpakken in een (vuilnis)zak en deze zak dichtbinden.

Maandag 9 april 2018, 19.00 uur tot 21.00 uur, kledinginzameling Oude Noorden
Kerkgebouw De Ark, Oranjestraat 2, Berkel en Rodenrijs

Bent u zelf niet in staat om de kleding te brengen geeft u dan één van diakenen een seintje en de kleding wordt bij u thuis opgehaald. Uiteraard kunt u ons ook bellen of mailen.

Wij hopen op weer een drukke avond en een gulle gift van uw kant.

Contact informatie

Hans van der Hoek, 010-5120435