ECHT Dauwtrappen 2022 – Samen genieten van Gods Schepping

Dit bericht is verlopen op 2022-05-27

Hoera! Na 2 alternatieve online dauwtrapjaren, kunnen we nu weer op de traditionele manier gezamenlijk dauwtrappen en ontbijten voorafgaand aan de kerkdienst op Hemelvaartsdag, 26 mei!

We verzamelen om 06.30 uur bij Marinus Ponse, Meerweg 59a waar er koffie, thee en een versnapering voor onderweg wordt uitgedeeld. 06.45 starten we met lopen, 07.45 zijn we terug bij Marinus en gaan we door naar Rehoboth voor het ontbijt. Kom bij voorkeur op de fiets, fietsen kunnen bij Marinus op het erf geplaatst worden. Kom je met de auto, parkeren kan op de parkeerplaats tegenover de Hichte op de Kleihoogt 1.

Om 08.00 uur zijn we bij Rehoboth voor een overheerlijk gezamenlijk ontbijt. Mocht je niet kunnen wandelen maar wel willen ontbijten, dat kan natuurlijk ook. De kerkdienst is als gebruikelijk om 09.00. Ook de jeugd is van harte welkom, we hebben een paar chille opdrachten voor jullie bedacht, je hoeft niet met je vader en moeder mee te sjokken!

Opgeven bij Manon Pannekoek, manonpannekoek@hotmail.com , 06-10714624.

We hopen natuurlijk weer op een geweldige opkomst en kijken uit naar een gezellig en warm samenzijn in een prachtig voorjaarszonnetje.