Griekenland - Opvang voor gestrande vluchtelingenkinderen

Dit bericht is verlopen op 2022-01-12

Het is bijna zover. Van 22 tot 27 november collecteren we voor vluchtelingenkinderen in Griekenland. Hun situatie is urgenter dan ooit. Vele kinderen verblijven onder erbarmelijke omstandigheden op Griekse eilanden of op het vasteland. Door de trage procedures zitten sommigen daar wel drie jaar.

Kerk in Actie gelooft dat vluchtelingen recht hebben op een beter leven. We helpen hen met voedsel, gezondheidszorg en onderwijs en proberen hen op een betere plek te krijgen

Kerk in Actie, die de huis-aan-huiscollecte organiseert, helpt vluchtelingenkinderen in Griekenland met voedsel, kleding, zorg en onderwijs en probeert ze op een betere plek te krijgen. Op meer dan zeshonderd plekken gaan collectanten van 22 - 27 november langs de deuren. “Kerk in Actie geeft op deze manier handen en voeten aan het delen van een stukje welvaart met onze naasten”.

Geef aan de collecte in de week van 22 november tot en met 27 november. Geen collectant aan de deur, maak een bijdrage over op NL89 ABNA 0457 457 457 t.n.v. Kerk in Actie  onder vermelding van collecte Griekenland.

Meer informatie op https://kerkinactie.protestantsekerk.nl/kom-in-actie/huis-aan-huiscollecte/

Helpt u mee om deze collecte tot een succes te maken? Hartelijk dank! Mede namens de diaconie.

P.S. Collectanten zijn er nooit genoeg. We hebben extra collectebussen besteld en er zijn nog voldoende straten over. Dus … voel je je geroepen?

Neem contact op met collectecoördinator Gonnie Voogt

(06-42424608 of gonnievoogt@gmail.com)