Kerkelijk familiediner

Dit bericht is verlopen op 2023-04-11

Op uitnodiging van De Bron waren woensdagavond 8 februari 2023 vertegenwoordigers van kerken uit Berkel en Rodenrijs te gast in hun Huiskamer voor een kerkelijk familiediner. De aanwezige kerken waren De Bron, De Wijnstok, De Ark en de Onze Lieve Vrouw Geboortekerk; de eveneens uitgenodigde Dorpskerk had op het laatste moment (ziekte en drukte in het gezin) afgezegd.
Doel van de avond was om tijdens het eten kennis te maken met elkaar en van elkaar te horen waar wij als kerken mee bezig zijn. Bij welke activiteiten kunnen wij elkaar ondersteunen en welke activiteiten kunnen we gezamenlijk opzetten?

Wij kijken terug op een goed gesprek met elkaar. Besloten werd om binnenkort weer bij elkaar te komen en verder na te denken over waar we elkaar zouden kunnen ondersteunen.

Arend de Jong en Arjan Hoogerbrugge

(Bovenstaande is een meer uitgebreide tekst t.o.v. de op 10 februari in de Nieuwsbrief gepubliceerde tekst.
 Redactie website De Ark, 17-2-2023)