WorldServants-werkvakantie voor 18-30 jarigen

Dit bericht is verlopen op 2024-07-08

Ongeveer 20 jaar geleden ging een groep enthousiaste jongvolwassenen vanuit De Ark in de zomervakantie mee op een WorldServants-werkvakantie van ongeveer drie weken. Ik was één van hen. Het werd voor mij een ervaring die ik nooit meer zal vergeten.

Ik ging met een groep van 30 leeftijdsgenoten uit De Ark en andere kerken naar Brazilië om daar als vrijwilliger in een voorstad van Rio de Janeiro mee te bouwen aan een opvanghuis voor weeskinderen. Naast het bouwen deden we meer. We speelden voetbal met kinderen uit de buurt, we gingen op huisbezoek om te zien hoe mensen daar leefden, we bezochten een kerkdienst en vertelden elke dag een Bijbelverhaal op een school. In het weekend maakten we toeristische uitstapjes in de omgeving.

Bouwen aan verandering, dat is de slogan van WorldServants.

Hoe mooi zou het zijn als er nu, een generatie later, weer een groep uit ons midden zou opstaan om op pad te gaan en te bouwen aan verandering?

Ben je tussen de 18 en 30 jaar en wil je hier graag meer over weten?
 Kijk dan alvast eens op www.worldservants.nl of bekijk het filmpje WorldServants in 1 minuut Vragen kan je nu al stellen via worldservants@kerk-de-ark.nl

Misschien kunnen we zo een groep vormen om samen in de zomer van 2025 op reis te gaan!

Frans-Jan Voogt
Aanjager WorldServants-reis