zondag 12 december Kerk op Schoot

Dit bericht is verlopen op 2021-12-13

Zondag 12 december 2021 hebben we weer een viering van Kerk op Schoot. Kerk op Schoot is een korte viering voor alle kinderen van 0 tot en met 4 jaar samen met hun mama, papa, opa en/of oma. We vertellen samen met Dominee Beer een Bijbelverhaal in korte, simpele woorden in combinatie met aansprekende liedjes en een leuke activiteit om het verhaal echt te ervaren. Deze keer gaan we samen het kerstverhaal vieren.

Helaas hebben we besloten dat de viering van Kerk op Schoot niet met kinderen erbij gevierd zal worden. In verband met de korte termijn en het Sinterklaasweekend zal er ook geen filmpje gemaakt worden. We gaan de viering live streamen op zondag 12 december om 11:30 uur via www.kerkdienstgemist.nl

Dit is een nieuw experiment en we zijn erg benieuwd naar hoe dit thuis ervaren wordt.

Houdt hiervoor ook de website www.kerk-de-ark.nl in de gaten.

De liturgie voor deze viering kan je hier downloaden.
En de kleurplaat die bij de viering past download je hier.

Als u vragen heeft kunt u contact opnemen met Sandra de Jong – Eilers
(kos@kerk-de-ark.nl, 06-40498393)