Zondag 14 april 2024

zondag 14 april 2024 - 10:00 uur
Jeugddienst Church4You
Naam van de zondag / Kleur
2e zondag na Pasen. Kleur: wit.
Bij de dienst

De dienst is samen met de tieners en leiding van Church4You voorbereid.

Van harte welkom, ook na afloop, voor een broodje knakworst in het Honk!

De kerkdienst is mee te beleven via www.kerk-de-ark.nl/de-ark-in-beeld

Eerste collecte

Diaconaal Centrum Pauluskerk in Rotterdam

Het Diaconaal Centrum Pauluskerk komt op voor álle mensen in Rotterdam en omgeving die het zonder hulp niet redden: dak- en thuislozen, verslaafden, mensen met psychiatrische problemen, mensen zonder geldige verblijfspapieren, zonder betaald werk, jongeren zonder gevoel voor richting in hun bestaan en kwetsbare ouderen.
De Pauluskerk werkt vanuit de overtuiging dat de Bijbel ons oproept om te zien naar en hulp te bieden aan mensen die het zonder helper niet redden. Ongeacht achtergrond, levensovertuiging, positie of status. Dat doen we door gastvrij te zijn en praktische individuele hulpverlening te bieden. Via bezinning en geloofsverkondiging én door ‘actie’, zoals belangenbehartiging en pleitbezorging. Ons doel is om mensen praktische handvatten te geven en zo nieuw perspectief te bieden. We versterken hun levenskracht, zodat ze weer in verbinding kunnen komen met de maatschappij. Ieder mens is onvoorwaardelijk welkom.

Pauluskerk

Tweede collecte