Saxofoon en orgelconcert in Dorpskerk

jun
vrijdag 21 juni 2024 - 20:00

Dorpskerk, Berkel en Rodenrijs

Patrick Curfs is chef-dirigent en artistiek leider van het Orkest van de Koninklijke Luchtmacht. Hiervoor was hij 20 jaar lead-saxofonist van dit beroemde orkest.

Hij zal solostukken spelen zoals Goergia on my Mind en Against all Odds en 2 virtuoze klassieke werken zoals een stuk van Joseph Haydn en de Carnaval de Venice.

Organist Arjan Breukhoven is niet alleen een veelgevraagd musicus in Nederland, ook tot ver buiten de landsgrenzen speelt hij regelmatig zijn concerten tot zelfs in de USA en Australië. Hij brengt enkele persoonlijke solo’s ten gehore en zal Patrick begeleiden op orgel en op piano.

Verdere informatie

Contact informatie

Kaarten zijn verkrijgbaar aan de kerk, maar kunnen ook worden gereserveerd via www.arjanbreukhoven.nl/agenda